www.rohy.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.rohy.com

اهلا بيكم في بيتكم الثاني .. نتمني ان تقضو وقت ممتع

اهلا بجميع اعضاء منتدي روح قلبي اعلن عن احتياج المنتدي الي مشرفين ومديرون لاداره المنتدي فمن يريد

الاداره يراسلني عبر الايميل mohamed_salah2002003@yahoo.com                      

المواضيع الأخيرة

» جميع اغاني عمر دياب الاغاني كلها
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 3:03 pm من طرف اسامه حمدى

» هاى شباب انا احمد صديق جديد
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 5:28 am من طرف محمد المصري

» سكاى نت عربى
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 7:12 pm من طرف زائر

» اعترافات زوج
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 7:27 pm من طرف محمد المصري

» حصريــا : فيلم 1000 مبروك :: تصوير سينما عالي الجودة (( HQ.Cam ))
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 7:21 pm من طرف محمد المصري

» وفاه لاعب في مباراه
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 29, 2009 2:05 pm من طرف خالدابوعاشور

» هام للاعضاء من مدير المنتدي
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالجمعة يونيو 19, 2009 12:47 am من طرف خالدابوعاشور

» ماهو رأيكم برجل يبكي من اجل الحب ..؟
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 4:17 pm من طرف زائر

» ممكن تدخل وتجاوب على سؤالى بس ياريت بصراحه !!!!!!!!
هل الحب ليه كرامه I_icon_minitimeالسبت مايو 02, 2009 5:37 pm من طرف زائر

دخول

لقد نسيت كلمة السر

التبادل الاعلاني

تصويت

هل الحب ليه كرامه

محمد المصري
    محمد المصري
    admin مدير عام المنتدي
    admin مدير عام المنتدي

ذكر

هل الحب ليه كرامه Empty هل الحب ليه كرامه

مُساهمة من طرف محمد المصري الثلاثاء مارس 17, 2009 3:08 pm

[size=18]يجماعا انا بجد تعبان اوى ومش عارف اعمل ايه معاها انا بقالى شهرين معرفش عنها اى حاجه ومش عارف اوصلها خالص ولا زميلها ولا ايه حد اعمل ايه انا كل يوم بتعزب اوى انا ربنا هو اللى شاهد انا عامل ازل وانا باكتب كده انا مش عارف انا بكت ازاى انا عاوز اقولكو حاجه وعاوز اعرف دى صح ولا غلط انا ساعت مكانت بتحصل مشاكل بينا انا اللى كونت بروح اصالحها انا اول مره اتكلم مع بنت واول مره اعرف ازاى انا اتكلم معاها كونت بخاف منها اوى كونت بنفز اى حاجه هيا تقولى عليه احنا قبل كده اتخنقنا فى الشارع علشان حاجه تفها والله العظيم كانت عنيا دى يدمع دم من كتر الوجع لدرجه انى عاط قدامها يطارا كده غلط كانت بمسافه يومين نكون كويسين وعشره تعب كونت بتصل بيها القيها هيا عادى وانا العكس انا كونت بموت بجد علشان بحبها اوى مش عارف انساها هيا اكيد نسيتنى بس انا مش عارف انساها انا كل ليل يليل عليا بتمنى انى اموت انا اسمى محمود انا بجد تعبان اوى والله ومش قادر اعمل اى حاجه انا اعرف بنت ها الوحيده اللى بتكلم معاها بس هيا مرتابطه بس انا والله العظيم بتكلم معاها على اساس اننا اخوت بس بس لما باجى بكلمها بحس انها مش عوزه تتكلم معايا خالص انا لما بكلمها بقولها ازاى تتعامل مع اللى بتحبه بقولها تكلمه على ميزعلوش مع بعض بس مش قادر انا نفسى الاقى حد يخاف عليا انا والله العظيم لو لقيته عمرى مهسيبه ابدا انا على فكره خليتاه تعرفنى على مامتها انا اللى كونت عاوز اتعرف على اهلها علشان تكون ليا حلال بجد مكنتش عاوز اخرج واتمشى لا انا نفسى تكون ها مراتى والله انا بحبها اوى يرت هيا تكون حاسه بيا دلوقتى
    يريت اسمع ردكو والنبى انا اسف على الكلام الكتير اللى انا كتبه ده واكيد بجد اللى بيحب بجد هيحس بيا وهيساعدنى انشاء الله

دي كانت حكايه شاب يحب واتمني ان ينال ردودكم [/size]

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 10, 2024 8:59 am